Poemonstres i altres criatures estranyes

€16,00

Poemonstres? Sí. Són poemes de monstres. Poemes sobre criatures estranyes: l’home del sac, el vampir, el butoni, el zombi i molts altres. Poemes per a llegir i recitar, per a jugar i crear. Poemes fets imatge per a menuts i per a grans. Poemes de color, per a observar i disfressar-se. Poemes per a casa i per a l’escola. Poemes per a riure i fer por.

Categories: , ,

Descripció

DADES DEL LLIBRE: 

Títol: Poemonstres i altres criatures estranyes
Autor: Josep Antoni Fluixà
Il·lustracions de: Marta Antelo
Col·lecció: Caradura, 8
Llengua: català
1a edició: octubre 2026
Pàgines: 44
Format: 29,7 x 21 cm
Enquadernació: tapa dura
PVP: 16 €
ISBN: 979-13-991254-6-7
Gènere: Poesia infantil 

INTERÈS DEL LLIBRE: 

Un llibre de poesia infantil que combina tradició, humor, joc i fantasia.

Aquesta publicació coincideix amb el desè aniversari de l’editorial Lletra Impresa.

Opinió lectors
5/5

ARGUMENT

Poemonstres reivindica l’imaginari col·lectiu dels monstres i espantacriatures que han alimentat durant generacions la imaginació dels nostres infants: l’home del sac, el Butoni, la bubota, l’home dels nassos, les bruixes, les nimfes i moltes altres criatures estranyes.
Un llibre de poesia infantil que combina tradició, humor, joc i fantasia.


AUTORS

Josep Antoni Fluixà (Alzira, 1959). Mestre i escriptor. Ha publicat moltíssims llibres adreçats a infants, com Gratacelònia, Viatge al país dels cocòlits, El poble de Llepamelós, La reina Ataülfa, Peter Pan i la desaparició del foc, El llop vençut i altres contes mig inventats i El somriure de Fàtima. Va treballar a la Direcció General del Llibre, Arxius i Biblioteques de la Generalitat Valenciana. En l’actualitat fa activitats de formació del professorat i de les famílies en tècniques i estratègies de foment de la lectura. Va ser director de la Fundació Bromera per al Foment de la Lectura del 2002 al 2020. Col·labora habitualment en diferents revistes literàries com L’Illa. Revista de lletres, Caràcters, Aiguadolç i CLIJ.

Marta Antelo va nàixer a València (1981), on va estudiar Belles Arts. Actualment viu i treballa a Oliva. Va començar a publicar en revistes i premsa i a col·laborar amb directors d’art. En els últims anys s’ha dedicat principalment a il·lustrar llibres infantils traduïts a molts idiomes, entre els quals destaca Rosa Parks de la col·lecció Little People Big Dreams editada per Quarto Group. Li agrada treballar amb colors complementaris i formes simples, planes, tancades i línies contínues. L’educació, el medi ambient, l’estil de vida, la multiracialitat o el ioga són els seus temes més recurrents.